1 Temmuz 2015 Çarşamba

karıncanın yazdıkları..,

facebook fenomeni olmak işte böyle bir şey..!
bugün sayfamda yayınladığım "ÇİN’İ BURADAN KINIYORUM.." yazım kendi sayfamda şu ana kadar 62 beğen'i almış 42 kişi tarafından yeniden paylaşılmışken, yazımı paylaşan Rabia Mine dostumun sayfasında 156 beğen alırken, yazıyı kendi sayfasında paylaşanların sayısı 83 'ü bulmuş..
bunun sevindirici bir yanı var aslında..
ve bu sevindirici yanı için yazılıyor hep bu yazılar..
nedir o derseniz, cevabı rabia mine'ye gelen o mesaj işte..
her zaman söylerim..
ne yazıyorsam "tek bir kişi" için yazarım..
ama o tek kişi kimdir bilemem..!
benim yazdığım bir yazı nedir ki..?
çöle düşen bir damla..
ama ya o damla, ağzını açmış gökyüzüne bakan bir karıncanın üzerine düşerse..
bu, yeter..
işte o karınca ve yazdıkları;


"Merhaba Rabia Hanım.

Mesaj biraz uzun olacakmış gibi geliyor.
Zira yapmış olduğunuz paylaşımın cidden etkisinde kaldım.
Sanırım arkadaşınızın yazısıydı.
"Çin'i kınıyorum..." 
Geçmişin ulusalcısı, bugünün sadece insan severi olarak yazıyı mükemmel buldum. 
Dağdaki bir kürt karşımda alev alsa, bedeni yanarken benden elimdeki suyu istese, o suyu ona vermek ya da ateşini söndürmek yerine, bi an bile tereddüt etmeden o suyu büyük bi zevkle içeceğini dile getiren ben, birkaç aydır kürt bir kızcağızın kendimce hayatını kurguluyor ve kaleme alıyorum.
Siz ve sizin gibi düşünen insanlar sayesinde ben asıl benim içimde bulunan o intikam, nefret adı her ne ise o ateşi söndürdüm.
Küllerimden doğuyorum. 
Sevgiler"

Hiç yorum yok: