1 Ekim 2015 Perşembe

Ockham’ın Usturası..,

o kadar uzun uyumuşum ki;
uykudan;
on iki yıl kaldığı komadan “Kürtçe” konuşarak uyanan
Vatansever Yozgatlılar Derneği kurucusu ve onursal başkanı
gibi uyandım..
tabii ben elit bir Kadıköylü birey olduğumdan
"Latince" sözler söylemişim uyandığımda..
“Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem"
demişim..
evet dedim bunu..
ben de duydum..
hemen yazdım başucumdaki komidinin üzerinde

her daim duran not defterime..
evet artık latince okur-yazar olmuştum..
konuşuyordum, yazıyordum ama anlamıyordum..
şimdilik tek problem buydu..
sonra bunun çok büyük bir problem olmadığını düşündüm..
böyle ne çok insan vardı..
neyse, yazıyı hocama gönderdim vatsap’tan.
o bana iki kelime ile cevap yollamış az önce
“Ockham’ın Usturası”

işte bunu biliyordum..,

ali tanrısever

Hiç yorum yok: