24 Haziran 2012 Pazar

Kalyan Banarjee, Mehmet Aksel farkı..,



Uluslararası Rotary Başkanı Kalyan Banarjee, "Rotary'ye dair "elitlerin toplandığı bir kulüp" etiketine gelince ..
Bazen bu "elit" kelimesi olumsuz anlamda kullanılıyor. Elit derken bireysel ve toplumsal olarak belli bir seviyeye ulaşmış kimselerden bahsediyorsanız,  tamam. Ama elit deyince burnu havada tiplerden bahsediyorsanız, hayır, Rotaryenler böyle değil" demiş..

Ben de diyorum ki; bu kadar korkma burnu havada olmaktan..Ben burnu havada bir elit olsam (burnum havada da,
elit değilim) burnu havada insanların bulunduğu bir yer ararım. Ne işim var metrobüsle gezen ayaktakımı arasında. Evet burnum havada ve burnu havada dahi olamayan elit takımı Rotary arasına katılmayı artık düşünmüyorum..Sen düşün Kalyan..
buna karşılık;
2004’te açılan ve dünyanın en iyi aşçılık okulları arasında gösterilen Mutfak Sanatları Akademisi’nin kurucusu Mehmet Aksel "Yemek yapmayı bilmem, sevmem de" demiş..
Ben de ona helal olsun sana kardeşim diyorum..Bir aşçılık okulu sahibinin bunu söylemesi büyük cesaret ve samimiyet demektir..En azından yemek yapmayı severim ama bilmem diyebilirdi. Onu bile dememiş..Bir aşçılık okulu sahibinin yemek yapmayı sevmemesi de, bilmemesi de çok doğaldır..
Kutlarım delikanlıca açıklamasından dolayı kendisini...m.b.

Duydun mu Kalyan?!.