30 Haziran 2012 Cumartesi

müşteri dialogları vol.2377..,

-müşteri - bu böreği alabilir miyim..
-ben       - tabii alabilirsiniz. yalnız ürünlere el sürmüyoruz... lütfen..
-               aa, ellerim temiz benim..şimdi duş aldım çıktım ben..
-               tabi mutlaka öyledir ama sizin sağlığınız için kimseye ürünleri elletmiyoruz biz..bakın biz de eldiven kullanıyoruz..
-               gelir misiniz bir dakika yanıma..
-               buyrun..
-               koklayın saçımı..
-               ??..!!

-               koklayın koklayın..
-               evet mis gibi kokuyor..
-               tutun şimdi..
-               ??..!!
-               tutun tutun..
-               .......
-               hala ıslak değil mi?
-               evet, nemli..
-               temiz benim ellerim..yeni duş aldım çıktım ben..
-               tüm ürünlerimizi istediğiniz gibi elleyebilir, mıncıklayabilirsiniz siz amk...! (iç ses tabii)