13 Ekim 2014 Pazartesi

bir votka şişesinin seceresi..,

dolapta içecek bi şeyler ararken hiç açılmamış bir şişe votka buldum... 
baktım adı Gorzalka.. 
ne bu, ithal rus votkası mı diye seceresini okumak istedim.. 




ilk cümle şu..
"tarlalardan elde edilen tahıl taneleri ile üretilen votka"
tahıl lan bu..! tabii tarladan elde edilecek.. başka nereden elde edilecekti..
gerisini okumadım..
neyse açtım şişeyi, sıktım elma suyunu içiyorum da, aklıma takıldı işte.. 
kalktım şişeyi tekrar çıkardım dolaptan devamını okudum (yok henüz sarhoş olmadım) 




"tahıldan elde edilen tarımsal kökenli etil alkolün, üç defa destile edilmesiyle üretilen yumuşak içimli bir votkadır yazıyor..
lan dedim "tahıldan elde edilen tarımsal kökenli etil alkol" diye havan kime (hala sarhoş değilim) 
bildiğin "şeker kamışı melası" işte..!
tabii böyle okuyan manyaklar olduğunu kestiremiyorlardır..
votka işte, açacak içecek pezevenk diyorlardır..
haklılar..
muhtemelen bu yazıyı okuyan tek manyak benim..(şimdi hafiften şarhoşumş) m.b.ce

Hiç yorum yok: