22 Ocak 2013 Salı

Camilla Lackberg aynı şeyi senin anana, bacına yapsalar..??!!

Avrupa’da polisiye romanların yeni kraliçesi olarak adlandırılan Camilla Lackberg bir kitap tavsiyesinde bulunuyor..ve diyor ki;
"Ama işe bakın ki söz konusu kurban aslında tam da aranan esas katil olabilir. Agatha Christie’nin On Küçük Zenci adlı romanını okumanızı hararetle tavsiye ederim. Hikayenin ortasında okur bir karakterin öldüğünü öğrenir ama finalde esas katilin o olduğu ortaya çıkacaktır."
Ne yaptın sen şimdi Camilla..??
Şimdi ben çıkıp Camilla Lackberg'in "Buz Prenses" isimli son romanını mutlaka okuyun desem...
sonra da kitapta senelerdir hiç görmediği çocukluk arkadaşı Alex'i bilekleri kesilmiş bir şekilde, buz gibi
bir evin banyosunda, ölü olarak bulan Falck, finalde cinayeti ...........'in işlediğini ortaya çıkaracaktır desem....
ne derdin...ha..!
soruyorum ne derdin??  m.b.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben ikisini de okumadan sonunu öğrendim. Ne olacak şimdi :) Vebalin büyük Master Broccoli Gerçi yakınlarda yapılmış bir araştırma, sonunu öğrenmiş olduğunuz romanların verdiği keyifin azalmadığını söylüyor

MasterBroccoli dedi ki...

"finalde cinayeti ...........'in işlediğini ortaya çıkaracaktır"
dedim..katili söylemedim..vebal yükleme abi..:)