24 Ocak 2013 Perşembe

Yurtiçi Kargo, CHP, ADD, DİSK..,

yurtiçi kargo grevi ile ilgili yazımda belirttiğim "yıllarca çalıştığım" sözüm orada fiilen çalıştığım şeklinde algılanmış..bunu yazarken gerek şahsi, gerekse şirketime ait kargoları gönderdiğim firma oluşunu kastetmiştim.
bu arada biraz önce olay mahallini ziyaret eden, CHP ve ADD bayrağı taşıyan 30 kişilik grubun "faşizme geçit yok" sloganı atması çok komikti..sesli gülmemek için kendimi zor tuttum..oradan tekrar uzaklaştım..dayak yemeden..
ben uzaklaşırken mikrofonu eline alan DİSK'li çığırtkanın sloganları devam ediyordu..
şu ülkede politikacılardan daha çok tiksindiğim bir insan tipi varsa o da sendikacılardır, onu da söylemiş
olayım..yanlış anlaşılmasın sendika ya da sendikacılık değil, türk sendikacısından bahsediyorum..,
üyelerinin iş gücünü satan ve tek geçim kaynağı bu olan emek komisyoncularından..m.b.

bu yazı ile ilgili sendikadan gelen birçok tweetten üçüne buradan bakabilirsiniz..

Hiç yorum yok: