17 Nisan 2013 Çarşamba

siz de onunla dünyayı gezmek ister misiniz..?




başlık bugünkü Hürriyet'ten..görünce ne yapıyorsunuz "gezerim tabii lan, nasıl yapacağız onu" diye tıklıyorsun çıkan yazıda
"Ekranların en hareketli gezi-belgesel programı ile bizlere dünyayı gezdiren Özlem Tunca, macera dolu yolculuklarıyla her pazar Kanaltürk ekranlarında karşımıza çıkıyor. Bilmediğimiz ülkelerin, bilmediğimiz yaşamlarını “Dünyayı Geziyorum” ile evlerimize taşıyan sunucumuzun" bıdı bıdı devam ediyor..
ben bunu şu blogumda bile yapmaya utanıyorum..insanları kandırarak üç beş daha tıklama alacağım diye bunu yapmaktan çok ama çok utanıyorum da, bu gazetelerin internet sitelerini yapanlar hiç mi utanmıyor..bütün başlıkların altında yatan haber, sizin hiç düşünmediğiniz şekilde karşınıza çıkıyor..bu yüzden hiç sevmiyorum internetten gazete okumayı..sadece yazara bakıp çıkacağım diyorum ama böyle bir şeye takılıyorum işte..sabah sabah sinirlerimi bozdular..m.b.ce
not.

not..ben de hürriyetin yaptığını yaptım.fotograftan sonra yazıyı "devamında" koydum..bakalım kaç tıklama gelecek..sinirimi de senden çıkardım..oh..rahatladım..haber veririm kaç kez tıklandığını..

Hiç yorum yok: