18 Nisan 2014 Cuma

Akasya Rezidans-AVM, sinemada sevişmek..,


dün akşam "Büyük Budapeşte Oteli' ne gitmeye niyetelendim ve seanslara baktım internetten.. ne hikmetse koskoca kadıköyde -merkezde- film oynamıyor.. yeni açılan Akasya rezidans-AVM de var bir tek.. kanepede otururken saate baktım 20.20.. seans 21.00.. dedim madem moderen ulaşım araçlarımız var artık, bizim de bir batılı gibi konsere, sinemaya 30-40 dakika kala evden çıkma lüksümüz olmalıdır.. bunu sınamaya karar verdim.. allahın Ünalan'ındaki gökdelene gitmek için evimden 20.27 de çıktım.. amacım bu ulaşımı sınamak..! yetişemezsem içinde Numnum açılmış, o olağanüstü hamburgerlerinden birini yer dönerim dedim. 6 dakika metroya varış, 9 dakika metro aracındaki yolculuk, metro mağaralarında 25..!! dakikalık yürüyüşle alışveriş merkezinin 1.katı koridorunda buldum kendimi.. (adamlar çalıyor ama yapıyor) star-wars film setini andıran sinema katında gişeye yanaştım biletimi istedim.. hanımkızımız "yalnız film VİP salonda oynuyor" dedi..suratıma "o kadar parayı verebilecek
misiniz, üstelik yalnızsınız da" der gibi söyledi bunu.. ben "film sadece bana mı oynayacak" iğrenç espirisini yapmaktan kendimi alamadım.. kız bana "bu espiriyi ilk sen yaptın zannediyorsundur şimdi" der gibi baktı.. bileti uzattı 24 lira dedi.. bir iki espiri daha geldi o anda aklıma ama yapmadım espiri falan… iki dakika var filmin başlamasına.. salona girdim.. gerçekten tamamen kırmızı dekore edilmiş 24 kişilik bir salon.. amsterdamdaki Red Light District'teki VİP masturbasyon kabinlerinin büyüğü, ama bayağı bir büyüğü.. 200 koltuk alabilecek salona 24 koltuk koymuşlar.. hani uçaklarda VİP bölümde geniş deri koltuklar vardır ya onların :% 50 daha genişini düşünün.. koltuklar 2 şerli olarak yapılmış.. iki koltuk, büyük bir boşluk şeklinde.. dörderden 6 sıra var zaten.. salonda 7-8 çift var.. tek olan bir ben varım.. film başladı herkes sevişmeye başladı.. film, sevişmeye elverişli bir durağanlıkta ve sıkıcılıkta zaten.. ama yan gözle ve ön gözle gördüğüme göre herkese çift kişilik yatak vermişler, bir ben tek koltukta oturuyorum.. birşey yapmıyorum..!! neyse film arası oldu.. bir baktım.. herkesin koltuğunun altından öne doğru uzantılar çıkmış ve ayaklarını uzatmışlar..koltuk arasındaki kolçaklar da kalkmış.. meğer bunlar çekyat koltuklarmış.. yandaki oğlana, ya, bana niye söylemiyorsunuz bunlar nereden çıktı dedim.. ruja bulanmış ağzı ile gülümseyerek koltuk  kenarındaki bir kolu işaret etti.. (çekmiştim ben onu, koltuğun arkası yatacak diye ama yatmamıştı).. sert çekmem gerekiyormuş.. uzattım ayağımı.. film tekrar başladı ben ayağımı uzatmış filmimi seyrederken onlar sevişmeye başlamıştı yeniden.. bu gençlik zor meslek..,


Hiç yorum yok: