1 Mayıs 2014 Perşembe

işçi sınıfı tv'den sana küfrediyor..!!



sabah yatakta dönenip duruyorum..zaten sabaha karşı uyumuşum. pencerem zıngırdıyor.. biri üflüyor camıma..hüf hüüff, bir iki, bir iki... n'oluyor demeden, gözlerimi ovuştururken hoparlörden ses sonuna kadar açılıyor ve "ayvası var, narı var, bizde ata barı var...!!" birden uyanıyorum tabii ya, bugün kadıköyde "1 mayıs faşist bayramı" var..!! giyiniyorum ve çıkıyorum evden işime gideceğim.. patronum ben..!! köşeyi dönüyorum kadıköy meydanı kapalı, rıhtımdan tek bir araba geçmiyor.. türk-iş önlüklü devrimci işçi sınıfının temsilcisi..!!!!!!! kardeşlerim polislerle mado'da oturmuş çay içiyorlar, koyu bir sohbetteler.. dünün maocu, bugünün kemalisti
işçi partili uslu çocuklar ellerinde türk bayrakları, devletin kendilerine gösterdiği meydana ufak ufak geliyorlar.. bakın arkadaşlar size bir şey söyleyeyim mi.. bugün fotograflarını paylaşacağınız yüzleri kömür karasına bulanmış işçi kardeşimin 1 mayıs işçi bayramı ile, taksimin kapatılması ile zerre kadar alakadar olduğunu zannetmeyin.. "madem bu kadar hazırlık yapmışlar, gitmeden olmaz" diyen ve taksime doğru yola çıkan insanların "bilinçli işçi sınıfı" olmadığını biliyorum ben.. o bilinçli işçi sınıfı.! emin olun ki kahvede oturmuş bir elinde sigarası, bir avucunda sıkı sıkıya tuttuğu çay bardağı televizyondan olanları izliyor ve "bu terorist orospu çocuklarını devlete karşı hep amariga kışıkırtıyor, ortalığı karıştırmak için taksime gidiyorlar, hep yahudilerin işi bu" gibi tahlillerde bulunuyor..emin ol.. senin işçi sınıfın bu..! öyle olmasa, bu bayram çalışanın, emekçinin bayramı olsa bir şehrin yarısını trafiğe, insana kapatan, tek bir ulaşım aracını çalıştırmayan böyle bir rejime karşı çıkmaz mı.. çıktığını düşün bir, düşün, düşün... yok, düşünemedin değil mi..?! çünkü bu çalışan emekçi işçi sınıfının yarısından fazlası oyunu bu insanlara verdi.. ben de patron olarak vermedim..! böyle .mına koduğumun bir ülkesinde yaşıyoruz işte..!!

Hiç yorum yok: