23 Haziran 2014 Pazartesi

"şey"ler..,

bazı fotograflar, onların çekildiği ortam, ortamdaki objeler bana hep başka bazı şey’leri hatırlatır..mesela bu fotografta görülen kahveyi içen, Le Monde okuyan, (alttan da Liberation’un ucu görünüyor)  insanın -erkek olduğunu varsayıyorum- çok şık olduğunu düşünüyorum, yüksek tahsilli olduğunu tahmin ediyorum, yasalara saygılı, dürüst bir vatandaş olması gerektiğini kesinlikle tahmin ediyorum, böyle bir uygar ülkede


yaşamaktan -birtakım şikayetleri olsa da- gurur duyduğunu, ülkesini dünyanın sayılı refah ülkelerinin başında geldiğinin bilincinde oluğunu hissediyorum..ve biliyorum ki bu adam 12 yaşında bir kız çocuğuna değil tecavüz etmek, bir cinsellik içeren bakış dahi atmayacaktır..ve yine biliyorum ki bu adam her şart altında olursa olsun üç kişinin kollarından ve bacaklarından sıkı sıkıya tutarak yere yatırdığı bir adamın gırtlağını bıçakla keserek kafasını gövdesinden ayırıp göğsünün üzerine bırakayamayacaktır.. böyle şeyler düşünüyorum işte..,






Hiç yorum yok: