9 Ağustos 2014 Cumartesi

herkesin gözü önünde..,

geçen gün kadıköy iskele meydanında merdivenlerde oturmuş, fotograf kollarken iki kızın bir pankart açmaya başladıklarını gördüm.. siyasi bir şey zannettim önce, ama sonra bir gencin pankartın karşısında, bir kızın önünde diz çöktüğünü gördüm.. makinamı oraya doğrulttuğumda ise genç elindeki yüzük kutusunu açarak gelen geçenin şaşkın bakışları arasında ..


yazının devamı ve diğer fotograflar aşağıda..




evlenme teklifini yaptı.. kızın sevinci görülmeye değerdi.. sürekli basıyordum bu sırada ben deklanşöre.. sonra yanlarına giderek başından itibaren her şeyi fotografladığımı söylediğimde nasıl sevindiler anlatamam.. fotografları gördüklerinde bayıldılar.. ertesi gün fotograflar verdikleri adrese postalandı.. onlar erdi muradına..,

Hiç yorum yok: