3 Eylül 2014 Çarşamba

daha da oy kullanmam..,

"bundan sonra oy kullanmayacağım" diyorum her yerde, herkese.. buradan, "oyum satılık değildir" anlamı çıkmasın.. "oyum satılıktır"..! bundan böyle ben, bana dayatılan her hangi bir adaya oy vermeyeceğim.. ama siz verecekseniz ve beni de vermeye davet edecekseniz bedelini ödeyeceksiniz..
ne bileyim biriniz mardinden arar "abe bizim başgana ver oyunu allasen, bir oya bile ihtiyacımız var" der, sorum şudur; "ne alacağım karşılığında.." ha, der ki; iki şişe süryani şarabı gönderirim hemi de "manastır" yazarım bir kenara ve beklerim.. izmirden ararlar oyunu kime verecen, bak bizim adayımız çok iyi biri, adı neydi, iyi biri diyorlar işte şimdi adı gelmiyor aklıma.. hah..! kutbettin
sarkusyan.. çok münevver bir insan, acaip de atatürkçüymüş, pensilvanyadan önermişler.. çok laik ve bize layık biri.. sorarım "ne vercen..?" der ki; "yaparız bir deniz restoran, götürürüz çipuraları, deniz taraklarını, cibezi, rakıları" öne geçer.. unuturum başganı, şarabı filan… ne biliym işte bir mesaj gelir telefonuma soroz'dan "bizim adayı destekle, oy ver, yanında üç kişi de ikna et "açık toplum enstitüsünden göndereyim sana o çok istediğin Nikon D4X 'i " der, hiç sorgulamam "ulan bu herif istediğimi nereden biliyor diye.. beni mi dinlemeyecekler, koskoca ülkeyi dinliyorlar.. veririm oyumu paşa paşa.. bak şunu yapmam.. "oyu senin söylediğine verdim" deyip söz verileni istemem.. yalan söylemem.. ilkelerim var benim.., m.b.ce

Hiç yorum yok: