28 Temmuz 2018 Cumartesi

sorgulama..!

ölümle ilgili hiç bir takıntım, oturup da düşünmüşlüğüm, üzerinde kafa yormuşluğum falan yoktur benim.
genellikle yaşadıklarıma, yaşamakta olduklarıma odaklanırım. yaşayacak olduklarım da pek gündemimde değildir...
ama 33 lira verip, 24’lük tuvalet kağıdı alınca tek başına yaşayan bir insan geleceği sorgulamaya başlıyor ister istemez.

2021’i görebilecek miyim acaba.?!
23 üncü rulonun mukavva makarasını çıkarıp,
yerine 24. sünü takarken, geçen üç yılın yaşanmışlıklarını, bana kattıklarını irdelemek, geride bıraktığım günlerimi sorgulamak, muhakemesini yapmak
imkanı bulabilecek miyim acaba diye
düşünmeye başlamadım değil.
hayatımın en uzun vadeli yatırımını yapmışım meğer.
birini takarken ve kalan 23 tanesini kaldırırken
bunu düşündüm.
yazarım size o son ve 24 üncü ruloyu taktığımda.. hayattaysam..!!!

Hiç yorum yok: