28 Ocak 2012 Cumartesi




Bazı insanlar bazı insanları bazı insanlara yakıştıramazlar. Bende de buna benzer bir durum var. Galiba tedavi edilmesi gereken bir durum. Bazı kitapları bazı insanlara yakıştıramıyorum. Örneğin sokakta birinin elinde Tutunamayanlar’ı mı gördüm, hemen nabzım yükseliyor kitabı elinde tutanı şöyle baştan aşağı süzüyorum. Eğer gözüm tutmazsa ya da hakkını veremeyeceğini düşünürsem, o zaman elinden kapıveresim geliyor kitabı. Bunun gibi bir kaç yazar/kitap daha var aynı hisse neden olan. Bence bazı kitaplar herkese satılmamalı. Ne bileyim kursa falan gitmeli onları okumak isteyenler, seminerlere katılmalılar ve sınava tabi olup belge almayı hakedenlere satılmalı o kitaplar. Bu işi organize eden bir dernek kurulmalı. Ama olmaz ki o zaman bürokrasi olur komik duruma düşeriz. Bilmiyorum ne yapılabilir ama bir çözüm bulunmalı bu işe. Düşüneyim ben biraz daha…ali lidar