23 Nisan 2012 Pazartesi

Biz bir ağaç kadar hür, bir orman kadar gürüz..,!!!!


İstanbul Feshane’de düzenlenen “Ordulular Tanıtım Günü”ne katılan Şahin, geçtiğimiz aylarda Ankara Kumrular Sokak’ta meydana gelen patlama sonrasında “3 adet vatandaşımız can kaybına maruz kaldı” sözlerine yönelik eleştirilere yanıt verirken, Nazım Hikmet Ran'ın şiirini okumak istedi ancak...
Birine diyeyim ki, Nazım Hikmet’in eserlerini oku kardeşim, orada ‘adet’in nerede, nasıl kullanıldığını göreceksin. Birileri der ki, Nazım Hikmet’i çok sevmem, eskiden sevilmezdi. Biz şimdi seviyoruz."
Ancak Bakan, "seviyoruz" dediği Nazım Hikmet'in Davet adlı şiirini 

 "Biz bir ağaç kadar hür, bir orman kadar gürüz"  şeklinde okuyarak gaflarına bir yenisini ekledi.

diyeceksiniz ki; ne var bunda..

ha;
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür
Ve bir orman gibi kardeşçesine...
ha;
Biz bir ağaç kadar hür, bir orman kadar gürüz...!!!!

ayıptır.koca bakan.. bu kadar üstüne gidilmez bir gafın..
ama durun bir de bu var ki; ben bir noktadan sonra utancımdan seyredemedim..
sanki o duruma ben düşmüşüm, kendimi seyrediyorum gibi geldi..kapattım..
yazık ama ya...!!!m.b