20 Haziran 2012 Çarşamba

müşteri dialogları..,

müşteri- bir meyve suyu alabilir miyim
ben      - tabii..neli olsun?
            - farketmez, ver bir tane..(hastayım bu cevaba, ulan davar, farketmezse niye içiyorsun)
            -buyrun
            - ne bu?
            - şeftali...
            - ay..! şeftali olmasın..
            - farketmez dediniz..
            - benim alerjim var şeftaliye..
            - ama alerjiniz varsa farketmez demeyin, allah korusun hanfendi...
            - tamam tamam onun dışında bir şey ver...

            - buyrun..
            - bu?
            - kayısı..
            - ay sen beni öldürecek misin evladım...yok mu doğru dürüst...!! bir meyve suyu..?
            - efenim, bunlardan başka karışık meyve suyu var ki; onun içinde de şaftali var..
               son olarak vişne var..
            - hah..! versene en baştan vişneyi evladım..ne uğraştırıyorsun beni teminden beri....!!
            - allah beni kahretsin hanfendi...!! (iç ses tabii)
m.b.