12 Mart 2013 Salı

kendi hardalınızı yapın..,


Bildiğin tüm hardalları unut..Onların hiç biri hardal değildi..gerçek hardal istiyorsan Özyer Hardal var mı diye baharatçılara sor..Kadıköy balık pazarında Ecevitler'de var mesela..İstersen hazırı var..ama ben
kendim yapmak istiyorum dersen tozu da var..hem daha hesaplı..
Özyer, 1933' ten beri faaliyette olan, gıda sektörüne 80 yıldır hizmet veren, Türkiye'nin ilk krem hardal ve toz hardal fabrikası olarak üretim yapan firması..
hiçbir kimyasal madde içermeyen hardal tohumları, kültür hardal tohumu değil, %100 tabii hardal tohumu..

İşte toz hardal alırsan yapım tarifi..

Malzemeler
  • 50 gr toz hardal
  • 10 cl ılık su (yaklaşık 1 çay bardağı)
  • 3 yemek kaşığı sızma zeytinyağ
  • 3 yemek kaşığı limon suyu
  • 2 çay kaşığı tuz (zevke göre şeker de eklenebilir.ben ç.kaşığı esmer şeker ekledim)
Toz hardala suyu yavaş yavaş katarak orta boy bir kapta macun kıvamına gelene kadar karıştır.  Daha sonra limon suyu ve zeytinyağını ekle. En son zevke göre tuz veya şeker ekle. Buzdolabında sakla.. Afiyet olsun..

Hiç yorum yok: