21 Mayıs 2013 Salı

kuşdili çayırı mı, kenan evren AVM 'mi..!


kadıköy belediyesinin AVM yaptırmayız dediği bölgenin şu anki durumu..yeri bilmeyenler de orada orman var zanneder.."kadıköylüler piknik yapıyor, yürüyüşler düzenliyor, havuzlar kenarında serinliyor, çay bahçelerinde, kafelerde sohbet ediyor, yazıktır" der..şu hali yerine orada güzel bir alışveriş merkezi yapılmasını ben destekliyorum..hadi orayı geçelim..bunun sağ tarafında fenerbahçenin stadı onun sağ tarafında da kenan evren lisesi var. peki kenan evren lisesinin AVM yapılmak üzere fenerbahçe kulübüne verildiğini biliyor musunuz..kuşdili bölgesi çevre yolları ile çevrili iken, kenan evren lisesi kadıköyün en sıkışık bölgesi kızıltoprağın göbeğinde iki dar cadde arasındadır. başkan "bizimle ilgisi yok devri MEB yaptı" diyecektir. doğrudur..tamam da orada izinleri kim verecek ve o lisenin AVM olması için selami başkandan daha çok çalışan ve daha istekli kim var merak ediyorum..ben, AVM inşası planı, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından iptal edildiği halde hala avm yaptırmayız yaygarası niye devam ediyor.."bunu merak ediyorum..kuşdiline AVM yaptırmayız" kampanyası ile bu planın gözlerden uzak tutulmaya çalışıldığını, dikkatleri kuşdiline çekmeye çalışıldığını biliyorum ve bu oyuna gelmiyorum..aklı başında kadıköylülünün de bu oyuna gelmeyeceğini düşünüyorum..(pek de emin değilim ya)..haa! derseniz ki "kuşdilini, otoparkları kaldırarak, fenerbahçe stadını, kenan evren lisesini yıkarak eski, papazın çayırı günlerine çevireceğiz, ortasından akan tertemiz kurbağalıderesini, avrupada ortasından nehir geçen kentler gibi yapacağız" bakın ona varım..sonuna kadar desteklerim..vazgeçtim avrupa kentlerindeki nehir kenarlarından, porsuk çayında büyükerşen başkanın yaptıklarına yaklaşın yeter..m.b.ce..,

Hiç yorum yok: