1 Aralık 2014 Pazartesi

Facebook'un yeni kullanım koşullarına cevabımdır..,

Facebook'un yeni kullanım koşullarına cevap veriyorum...
Facebook'a bu son ihtarımdır..
Facebook akıllı olsun..!!
tarafıma ait her tür çok yüksek değerdeki edebi ve sanatsal saçmalamalarımın, kimselerin bilmediği kişisel bilgilerimin, sarma dolmalı, kısırlı sofra görsellerimin, gökkuşağı şemsiyeli, HDR'li fotoğraf ve berlin film festivalinde gösterilen filmlerimin, bestelemiş olduğum konçertoların telif hakkının (Histerik Nevroz Konvansiyonu uyarınca) bana ait olduğunu beyan ederim.. 
Bunların ticari kullanımı için daima benim onayım gerekli olacaktır! 
Gerçi kendi ellerimle tüm kişisel bilgilerimi size teslim etmiştim, yarın sabah da; bu gece ne

yaptığımı fotograflarıyla yine size teslim edeceğim..
Facebook'a üye olurken sayfalarca metni okumadığım ama "okudum" diye işaretledim, pişmanım ama bu haklarımın telif hakkı kanunları uyarınca koruma altına alındığını düşünüyorum, nedense.. saf mıyım neyim..?!
Mevcut tebliğ uyarınca bunların ifşası, kopyalanması, dağıtılması, yayımından sizi men etmek isterim..!!
Bütün bu bilgilerin onların çok işine yarayacağına emin olduğumdan FBI ve CIA gibi kurumlara tesliminin de kesinlikle yasak olduğunu Facebook'a bildiririm.
Şaka şaka..
İşbu profil içeriği özel ve gizli bilgi niteliğinde olmayıp zaten dünya alem ile paylaştığımdan sen de tarafıma ait her tür kişisel bilgi ve resimleri canin ne zaman nerede istiyorsa kullanabilirsin.. sana bu yetkiyi (İGDAS-01-233 bJk-1903 yozgat yönetmeliği) gereğince verdim gitti.. (İngilizce orjinalinde “Rome Statute” olarak belirtilen "Roma Yönetmeliği safsatası bana sökmez onun insanlığa karşı işlenen suçlarla ilgili olup, kapsamı daha çok uluslararası savaş, soykırım ve saldırı suçları ile ilgili olduğunu biliyorum ben... yemezler..! Yozgat Yönetmeliğidir o, tekrar bak..)

Facebook kullanıcılarına de ayrıca sesleniyorum..
Facebook, sermayesi halka açık bir şirkettir.
Ortaklar sürekli bastırmaktalar..
Şunu paralı yapsak köşeyi döneriz diye..
Bu nedenle mecburen yakında paralı olacaktır..
Bundan kurtulmak için bu paylaşımı yapan m.b isimli arkadaşa direkt mesaj atanlara verilecek banka hesap numarasına 100 TL yatırmaları halinde üç yıl boyunca tüm haklarınız telif hakkı kanunları uyarınca koruma altına alınacaktır.
Tüm üyelerin bu bildirimi profillerinde yayınlamaları önerilir.
Eğer bu mesajı profilinde yayınlamaz ve 15 kişiye göndermezsen çok büyük bir kötülük ile karşılacaksın…
Yayınlarsan bir dilek tut, üç gün içinde gerçekleşecek..
Göreceksin..
Başım gözün üstüne gülüm...

Hiç yorum yok: