19 Haziran 2015 Cuma

Bilecik.. var mısın, yok musun..?!

bu yaşıma geldim;
benim bugüne kadar Bilecik'li hiçbir tanıdığım olmadı..!
Bilecikliyim diyen birini de duymadım bu güne kadar..!
Bugüne kadar Bilecik'te meydana gelmiş bir olay da duymadım.!
benim Bilecikli tanıdığım tek bir ünlü yok..!
bu ülkede her meydan bir şekilde ayağa kalkmışken, Bilecik meydanından

(varsa eğer öyle bir meydan) tek bir eylem duymadım..!
bugüne kadar tek bir seçimde, mecliste herhangi bir Bilecik milletvekili sıfatlı bir insan duymadım..!
hayatımda hiç Bilecik'ten gelen ne bir cinayet haberi, ne bir katliam haberi, ne bir güzel hareket, ne bir futbol takımı, ne bir basketbol takımı, ne bir insan evladı duymadım..!
bugüne kadar Bilecik'ten çıkmış tek bir marka duymadım, Bilecik üretimi tek bir ürün tanımıyorum, Bilecik şununla ünlüdür diye bir şey duymadım..
ya arkadaş gerçekten bu ülkede Bilecik diye bir il var mı..??!!
pardon il demişim..!!!
hişttt Bilecik orda mısın..????

Hiç yorum yok: