12 Temmuz 2015 Pazar

OXI demeyecektim..,

ne oldu ?!
işte olanlar yine bana oldu..
ülkemin sevgili romantik ve zafere aç, ayakları yere basmayan solcularının aklına uyup bu ay kirayı yatırmadım!
hem de yıllık artış yapmam gereken ayda..
ne düşündüm..?!
işte kapitalist ve emperyalist ve evsahibi kartellerinin adamına karşı onurumu, gururumu korumayı..
ona karşı dik durmayı..
kadıköyün göbeğinde, deniz kenarında, haydarpaşa garı, ayasofya, ve beyazıt kulesi manzaralı deniz

görür bir evde 850 lira gibi bir kiraya otururken sizin dolduruşunuza geldim..
kadın bütün apartmanın sahibi dedim..
soyadı apartmanımızın adı, köşedeki dönerci dükkanının ve daha bir sürü mülkün sahibi, zengin kadına resti çektim..
"o kadar geliri var, bir ben ödemezsem fakir mi olacak..?" dedim..
neymiş çipras mı ne borçlarını ödemiyormuş, helal olsunmuş, resti çekmiş, onurlu bir duruş sergilemiş falan ..
doldurdunuz beni..!!
dün tahliye celbi geldi mahkemeden..
kirayı 900 liraya çıkartıp daha yıllarca oturacağım evimden sizin dolduruşunuz yüzünden tahliye edileceğim..
halbuki ödemezsem evsahibim sesini çıkarmayacak, “tamam bir kiracı da bedava otursun" diyecek zannetmiştim..
şimdi adam ya bu ay 1650 TL. kira yatar ya da engeç ay sonu ev tahliye edilir, yoksa avukatlarım eşyayı kapının önüne koyar diyor..
sizin yüzünüzden en az 2000 TL kira getirecek evde 900 liraya oturmak varken artık 1650 liraya oturacağım..
dememeliydim o OXI ‘yi..
dolduruşunuza geldim..
zararlı çıkan ben oldum..
siz kirayı yatırdınız tabii, kredi kartlarınızı da ödediniz
taksitlerinizi yatırdınız..
bi enayi benim..,

Hiç yorum yok: