9 Eylül 2015 Çarşamba

bu bir MaskMlk yazısıdır..,

Facebook sayfamda 1191 kişi var, yaklaşık 600'ü yabancı sanatçı.
Geriye kalanlar da yurdum insanı. 
Bu kadar kişi arasında bile farklı görüşlere hassasiyet ve saygı sağlanamıyor, hadi zor sağlanıyor da diyebiliriz. 
Türk'üm diyorum ki Türk'üm, faşist oluyorum, etnik kökenimi gereksiz olduğu için çok dillendirmedigim halde. 
Bu arada yüzde 25 de Kürt kanı var.
Elbistan civarından. 
Bayrağımı çok seviyorum ve gururla taşıyorum. 
Diğer tüm ülke bayrakları gibi çok önemli olduğunu düşünüyorum. 
Doğu'daki halk zulmüne karşıyım diye bu sefer de vatan haini oluyorum, halbuki ne alakası var ben insanım ve insanlara olan zulmün karşısındayım. 
Oradaki terör örgütü ve iktidar tarafından zor durumdalar. 
Terör örgütüne gerilla değil terörist dediğim için de insan düşmanıyım bu cok daha ilginç. 
Pkk hep, yabancı ve belki de yerli destekli bir terör örgütü idi. 
Ölen askerlerimiz vatan için değil birilerinin kirli oyunu için öldü, şehitlik dük gibi yönetici tarafından verilmez diyorum -artık demiyorum sustum- bu sefer başka bir kesim beni suçluyor. 
Ne bok olduğumu ben de anlayamadım... 
Bu liste uzar da yoruldum artık.. MaskMlk

Hiç yorum yok: