30 Ağustos 2016 Salı

kereviz sapı hırsızı..,

siz hiç hırsızlık yapıyor musunuz..?
öyle komşunun bahçesinden meyve çalmaktan bahsetmiyorum..
marketten, mağazadan, dükkandan vs..
kasadan geçerek..
ben çalıyorum..
kereviz sapı hırsızıyım ben..!


bolonez sosumun olmazsa olmazı kereviz sapı..
bir vicdan muhasebesi yaptım ve çalmanın günahının daha az olduğu sonucuna vardım.
neyden daha az..? kerevizi çöpe atmaktan..
çünkü eğer sırf sapları için iki kereviz alsam, kerevizin kendisini çöpe atacağım.
o yüzden kereviz sapı çalıyorum ben..
nasıl yaptığımı da anlatayım, iyice rahatlayayım..
kerevizin sapları büyükse bir, küçükse iki tanesinin kafasını koparıyorum..
bir maydanoz alıyorum..
mecburen. onu çok kullanıyorum zaten..
poşetin dibine kereviz saplarını yerleştiriyorum üzerine maydanozu..
kasadan birlikte geçiyoruz..
valla poşetleyip satsalar avrupadaki gibi, verir parasını alırım..
ama yok..
ohh itiraf iyi geldi…,

Hiç yorum yok: