9 Mayıs 2017 Salı

Apartmanımda Beyaz Futbol Keyfi..!

az önce apartmana girmemle, üç kadının kapı önü sahanlığı
mavrasının tam ortasına düşmem bir oldu.
kolay kolay yakalanmazdım ben bu üçlüye ama, 
artık dönüş yok. daldım aralarına. 
konu anında benim bu sefer gerçekten 
abarttığım sakalıma geldi.
“ne o ali, bu sakal ne olacak böyle.?” muhabbetine.
annemin “gördüğünüzde sakalına çalışın” dediğini tahmin ediyorum.
hemen “seni yaşlı gösteriyor, o güzel yüzünü kapatıyorsun” muhabbetiyle devam etti top çevrime..
tipik annem söylemi.. neyse ben ilk hücumu “umreye gidiyorum, sadece sen mi gidersin” ehe ehe 


şeklinde ayşe üzerinden savuşturmaya giriştim.
ayşe anında “umreye sakalla gidilmez, sakal orada bırakılır" diye topu bana geri yolladı.
ben de bildikleri konudan girişimdeki hatayı anlayıp,
ikinci hücuma futboldan, bilmedikleri konudan
kalkışıp, sol açık mevkiinden merdivenlere sarkarım diye düşünerek “beşiktaş şampiyon olana kadar kesmemeye karar verdim. iki-üç hafta içinde hallolur o iş, keserim” dedim.
yaptığım hata için çok geçti artık.!
önce teyzem “kaleciniz nasıl aldı son dakkada topu içeri,
öyle çıkılır mı topa dedi”
ardından nazife, “sizin kalan maçlarınız başak şehirin maçlarından daha zorlu, hem sizin kaybedecek çok şeyiniz var, onların şampiyonluğunu kaybetmesine kimse bir şey demez” dedi. ve ayşe son noktayı koydu; “desene sen bu yaz iki karış sakalla gezeceksin..!! zor sizin işiniz o defansla!!”… düştüm mü ben sana, tam bir Beyaz Futbol ortamına.
muhabbet burada daha tutarlı ve daha düzeyli üstelik.
ben arada “yok, yok bırakmayız biz buradan şampiyonluğu,
iki hafta sonra keserim ben sakalı” diyorum..
apartman kadın kahkahaları ile çınlıyor.
 tam bir kabusun içindeyim.!!
“gel bi kahve iç, kahve içecektik biz de” davetlerini
“içtim ben kaavemi” diye nazikçe geri çevirip, bu maç muhabbetinden sıyrılıp, merdivenlere atıyorum kendimi. girdim eve, niyeyse kapıyı kilitlemişim arkadan.
evde kapıyı kilitlemezdim ben oysa..
kaçtı keyfim yeminle.
onların neşeli sohbetlerinin sesi hala geliyor kulağıma.

Hiç yorum yok: