29 Ocak 2012 Pazar

the skin ı live in




Yönetmen: Pedro Almodóvar
Senaryo: Pedro Almodóvar, Agustín Almodóvar
Oyuncular: Antonio Banderas, Elena Anaya,



imdb filme 7.7 vermiş. nadiren de olsa katıldığım puanlarına bu sefer de katılıyorum..
tipik bir almodovar filmi değil belki ama ispanyolca bir film seyretmek her zaman zevkli gelmiştir bana..
filmi izlersiniz ve gugıldan da okursunuz isterseniz..ben dikkatimi çeken bazı konulara değineceğim..
birincisi buika..yönetmen almodovar olunca düğün şarkıcısı.! da buika olabiliyor demek ki...muhteşem iki şarkı söyledi..biri bu parçaydı..
ikincisi banderasın arabasının plakası FCB..! Almodóvar mı Barcelonayı tutuyor  Banderas mı merak ettim..tesadüf olması mümkün değil...
üçüncüsü banderas filmin ilk beş dakikasında inanılmaz acamice bir oyunculuk çıkarmış..hareketleri çok yapmacık ve sahte geldi bana..sanki yapacaklarını içinden tekrarlıyor gibiydi..sonradan açıldı..
dördüncüsü Elena Anaya...söze gerek yok...görülmeye değer güzellikte..
sıkılmadan izlenir..m.b