2 Mayıs 2012 Çarşamba

Seven biri asla ne sevdiğini bilmez..,


bak sevgili genç kardeşim..hani sevgiline soruyorsun ya şımarık şımarık..
 - beni seviyor musuuun?
 - tabii aşkım..seviyorum tabi..sevmez miyim hiç..
 - çok mu?
 - çok..
 - peki neden seviyorsun? neyimi seviyorsun?
 - bilmem işte..seviyorum..
 - neden sevdiğini bilmiyor musun yani?
 - bilmiyorum...
korkunç geliyor bu cevap sana değil mi?  gelmesin genç kardeşim..
"seni niçin sevdiğimi bilmiyorum" cevabı aşkın en güzel tarifi, 
sevginin en gerçek ve samimi ifadesidir...
ben cahil kuluna inanmıyorsan bir de bunu dinle...

../.
onu sevdiğimdendir, ve onu şunun için seviyorum ki,
Seven biri asla ne sevdiğini bilmez
Ne, niçin sevdiğini bilir, ne de sevmenin ne olduğunu…
Sevmek bu ezeli masumiyettir,
Ve tek masumiyet düşünmemek…
Fernando Pessoa

m.b'ce