19 Mart 2014 Çarşamba

kime oy vereceğim..,


bir ulusalcı, kafatasçı, ırkçı, faşist, lağyik, çapulcu, hırsız, TC vatandaşı olarak oyumu Büyükşehirde
AKP' ye vereceğim ve oy pusulasına "Esma" yazdıktan sonra "rabia" işareti çizeceğim, küçükşehirde (kadıköy oluyor) oyumu CHP' ye vereceğim ve "Mustafa kemalin askeriyim" yazacağım, il genel meclisinde oyumu MHP'ye verecek ve oy pusulasına "her türk asker doğar " yazmayı ihmal etmeyeceğim.. mahalle başkanı (muhtar oluyor) ki; benim için bundan öncekilerden daha önemli bir seçimdir isminin olduğu kağıdı zarfa koyup, zarfı dikkatlice kapatacağım.. buna hiçbir şey yazmayacağım… sonra dışarı çıkarak evden getirdiğim kalem ile imzamı atacağım.. bana silinen kalemle imza attıracaklarını, arkamdan bunu silerek oyumu değiştireceklerini sağolsun külyutmaz CHP li teyzelerim öğretmişlerdi… söylemeyi unuttum.. oy pusulasında iki damga olup olmadığını da kontrol etmiştim.. iki damga yoksa bu oy pusulasının sahte olduğunu, bunun da geçersiz olacağını o teyzeler tembihlemişlerdi..allah onlardan razı olsun.. söylemeyi yine unuttum, oy verdiğim pusulayı zarfa koymadan önce cep telefonu ile fotoğrafını çekeceğim..bunun ne boka yaradığını unuttum… ama söylediklerinin çok mantıklı olduğunu kabullendiğimi hatırlıyorum… demek ki memleketin yararına bi şeydi.. ha, söylemeyi unuttum şunu da; sandığa beşiktaş formamla gideceğim, kime oy verdiğimi bilmeyecekler ama kime oy vermediğimi bilecekler, ama ben kime oy verdiğim konusunda onları şaşırtmış olduğumu onlar bilmeyecekler, dersem ben de ne dediğimi bilmeyecek olacağım, o yüzden bir şey dememiş olayım… sonra eve gelecek beşiktaş formamı çıkartacak, milli takım formamızı giyerek seçim sonuçlarının açıklanmasını bekleyeceğim.. muhtemelen yemekte ayran içecek, sonra çerez filan atışıtırken iki kadeh rakı içecek, üstüne de bakır bakraçta kımız içeceğim.. açılan sandık sayısı, geçerli oyların partilere göre dağılımı filan, sonuçlar açıklandıktan sonra balkon konuşması planlıyorum ama yuhalanmaktan korkuyorum.. sanırım bunu yapmayacağım.. belki de yaparım bilemedim.. kımızın beni etkileme derecesine bağlı… işte böyle…anladınız mı şimdi,,, neymiş..??!!

Hiç yorum yok: