29 Mart 2018 Perşembe

Hırsız komşum..,

az önce üst kat komşum geldi. iki dilim ekmek rica etti varsa. var tabii dedim. 
mutfağa gittim.
kapıda bekliyordu.
15 saniyede hazır dilimlenmiş iki dilim ekmeği aldım geldim. 
kapıda bekliyordu. 
aldı gitti.
kapıyı kapattım. sofrayı toplayayım dedim.
bir baktım tabakta kalan tek salatalık turşusu yok..!

hayır, mutfağa giderken turşuyu görüp de ikram etsem diye düşünmesem şüpheye düşeceğim.
kalmamıştı her halde diyeceğim.
ama dönüşte unuttum ikram etmeyi.
evet 15 saniyede unutabiliyorum yapsam dediğim şeyi.
neyse on dakikadır düşünüyorum. kendimi iyi hissetmedim. 

"yok muydu acaba orada turşu..?!" diyorum.
beş dakika önce masadaydım, tesadüfen yaşıyoruz valla..!!
dayanamadım mesaj çektim komşuya..
"masada ben giderken bir adet salatalık turşusu vardı. 
dönüşte onu ikram etmeyi düşünmüştüm size ama yoktu masada" diye.
az önce cevap geldi ;
"ben hiç dayanamıyorum limonlu salatalık turşusuna..!!"
benden bir şey isteyenin yüzüne bir dakika deyip kapıyı kapatmanın ayıp olmadığını 
annem bana öğretmişti ama turşunun orada olmasına ve çalınmış olmasına da sevinmedim değil.
aklımdan şüpheye düşmektense..,

Hiç yorum yok: