23 Mart 2020 Pazartesi

ali frank'ın hatıra defteri - covid-19 günlükleri


günlerdir düşünüyorum.. iki şey kafamı kurcalıyor
1- neden bu yaşlılar ısrarla sokağa çıkmak istiyorlar,
bunun bir sebebi var..
psikolojik bir sebep.
bunu bulamıyorum.
psikolog değilim.
birgün birileri yazacaktır.
2 - yaşlılara sokağa çıkmayın derken büyük bir zevk alıyoruz.
İnceden, için için, kıpır kıpır bir zevk..!
bunun kaynağı ne?
işte bunun sebebini buldum.
bunu çok düşündüm şu sonuca vardım..
intikam !!

yılların intikamı.!
bize sürekli ne yapmamız, ne yapmamamız gerektiğini söyleyen ebeveynlerimizden intikam.
argümanlarımız çok sağlam.
"ben demiyorum, uzmanlar diyor!"
çıkarsan hasta olursun, bizlere de bulaştırırsın.
çıkmayacaksın. sokak yok.!
intikam..!
11 yaşında yaşadıklarımın intikamı.
varsın “çocuğum benim sağlığımı düşünüyor" desin.
intikam soğuk yenen bir zeytinyağlıdır.
50 yıl sonra olsa da alınır.
sırada yaz tatilinde, o cehennem sıcağı günlerde,
öğlenden sonra zorla uyutmak var.
"uyursan sokağa çıkabilirsin."
bu da içimde kalmış.
sıra buna da gelecek..!

Hiç yorum yok: